مجتمع آموزش عالی تاریخ سیره و تمدن اسلامی
جستجو
Close this search box.

مطالعات تاریخی جهان اسلام؛ نشریه ایی است که از سوی گروه تاریخ اسلام مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه(ص) منتشر می شود و تا تابستان 1393 شماره سوم آن انتشار یافته است. این مجله به منظور توسعه سرمایه پژوهشي و ارتقاء جايگاه و تعميق مطالعات در خصوص مسايل بنيادين و معاصر کشورهای مسلمان و ارائه راه حل برای آن با رویکرد اسلامی- تاریخی انتشار می یابد از این رو، از مقالات تاریخ معاصر جهان اسلام و ایران در عرصه مذکور از طریق سامانه نشریات جامعه المصطفی العالمیه یا emam.history@gmail.com  استقبال می کند.

کمیسیون نشریات علمی  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مورخ 21 خرداد 1393 با درجه علمی- پژوهشی دو فصلنامه مطالعات تاریخی جهان اسلام از شماره اول (بهار و تابستان 1392) تا خرداد 1395 به صاحب امتیازی جامعه المصطفی العالمیه و مدیر مسئولی و سردبیری دکتر نعمت الله صفری فروشانی و دستیاری دکتر مرتضی شیرودی موافقت کرده است.(برای رؤیت نام مجله در فهرست نشریات، اینجا را کلیک کنید).

اعضای هیأت تحریریه مجله به ترتیب الفبا بدین شرح است:

ناصر باقری بیدهندی- فاطمه جان احمدی- محمدرضا جباری- محمدعلی چلونگر- احمدرضا خضری- محسن خندان(الویری)- ناصر رفیعی محمدی- محمد سپهری- محمدامیر شیخ نوری- نعمت الله صفری فروشانی- هادی عالم زاده- حسین عبدالمحمدی- حسین قره چانلو- اصغر  منتظر القائم- علیرضا واسعی.

/پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *