مجتمع آموزش عالی تاریخ سیره و تمدن اسلامی
جستجو
Close this search box.
رتبه های برتر پژوهشی مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی

 

دهمین دوره‌ی آیین نکوداشت پژوهشگران، انجمن‌ها علمی و نشریات دانش پژوهی برتر در سالن عارف حسینی مجتمع جامع امام خمینی(قدس سره) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در این مراسم ضمن تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش، خاطرنشان کرد: از همه پژوهشگران و محققان جامعةالمصطفی که شاهد دستاوردهای چشمگیر علمی ایشان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی المصطفی هستیم، صمیمانه تشکر می‌نمایم.

وی پژوهش را اصلی‌ترین مؤلفه برای شناخت مرجعیت علمی مراکز علمی آموزشی دانست و ابراز داشت: سهم عمده امتیاز جایگاه مجموعه‌های علمی، معطوف به امر پژوهش است و به تعبیری همه فعالیت‌های علمی و آموزشی، مقدمه‌ای برای تولید دانش به شمار می‌آیند. بنابراین پژوهش نقطه اوج همه تلاش‌های صورت گرفته در سازمان‌ها و مراکز علمی است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در پایان انقلاب اسلامی را دارای یک گفتمان جهان شمول انسانی دانست و خاطرنشان کرد: یک تمدن، زمانی می‌تواند ادعای جهانی شدن داشته باشد که از ارزش‌های مشترک انسانی بهره‌مند باشد. بخشی از مأموریت انتشار پیام تمدنی انقلاب اسلامی در جهان، بر عهده جامعةالمصطفی است و باید متناظر با چنین مسئولیتی برنامه‌ریزی و تلاش نماییم.

 

در پایان این مراسم از جمعی از برترین های پژوهشی طلاب و پژوهشگران تقدیر بعمل آمد.

برترین های پژوهشی طلاب و پژوهشگران مجتمع آموزش عالی تاریخ،سیره و تمدن اسلامی که با حضور ریاست معزز المصطفی و رئیس محترم مجتمع عالی تاریخ تقدیر شدند ،عبارتند از:

 

پژوهشگران برتر (رتبه الف)

آقای غلام شبیر نعیم

آقای فرمان علی سعیدی

 

پژوهشگر برتر (رتبه ب)

آقای محمد میزان الرحمن

 

انجمن علمی برتر

انجمن علمی دانش پژوهان تاریخ تمدن و معاصر اسلامی

 

نشریه فعال انجمن های علمی

دوفصل نامه مطالعات تاریخی امت اسلامی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *